Jnc Jenny

鐘筱茵 J3nny

Disclaimer

W3LC0M3 T0 Y1N'S BL0G


I'm Jnc Jenny
My story = My life
Follow me to know more about me
SMILE :)

♥ㄨ→單純故事←ㄨ♥

关注者

2011年6月5日星期日

我快奄奄一息了

提醒自己要赶完@@

1.Quantitatives Methods
  • assignment pass up on 15/06/11
  • Still got 10 days~><

2.Economics
  • assignment before 15/06/11 need to pass up
  • presentation on 15/06/11
  • still got 10 days~><

3.Moral
  • assignment pass up on 20/06/11
  • still got 15 days~><

4.Office Application
  • lab assignment and individual assignment need to pass up on this wednesday(08/06/11)
  • I just done my lab assignment only,still got individual assignment
  • still got 3days~>< (OMG~)

5.Basic English
  • assignment(movie review)
  • pass up on 15/06/11
  • still got 10 days~><
  • presentation on 11th week(now is 6th week)
  • my presentation is ACTING (我要成为女主角了@@)

那么多的assignment一次过出完来
而且这个星期就是mid-term了
好忙好忙~暂时什么事也不要去想是最好的
怕会再次影响到我的考试状态@@

演戏?我要演的最好!在外面演戏给那么多人看真的是不容易啊
只要我有胆量!!
我要在这么短的时间内赶完~一定要
为我加油吧!^^

【Jenny】

3 条评论:

匿名 说...

加油~
只要你尽最大本分就一定没问题的...^^

只要你需要勇气,这里有数不完~数之不尽的勇气+油哦!!!

^_^

ps:乌龟+蜗牛是不简单的...

匿名 说...

加油~
只要你尽最大本分就一定没问题的...^^

只要你需要勇气,这里有数不完~数之不尽的勇气+油哦!!!

^_^

ps:乌龟+蜗牛是不简单的...

【J3NNY】 说...

哈哈~我会加油的^^
因为有你这个乌龟+蜗牛的加持 :)