Jnc Jenny

鐘筱茵 J3nny

Disclaimer

W3LC0M3 T0 Y1N'S BL0G


I'm Jnc Jenny
My story = My life
Follow me to know more about me
SMILE :)

♥ㄨ→單純故事←ㄨ♥

关注者

2009年12月27日星期日

宝贝心情世界


27.12.09

boring day...
boring night...
and boring boring everythings...

很想睡觉的一天
原因:昨天没睡好+睡眠不足
烦恼的事就快要降临到我身上
学校的事.....

就是你(学校)
就是你令我开始烦脑
快要开学了
很害怕开学就要面临分班的这个过程
害怕害怕...

many things make me smile
many things make me cry
many reason let me hate someone
many reason let me love someone
many and many.....

If I talking with someone
I will forget many things
If I silent with someone
I will remember many things
that things have good
that things have bad
don't no how to describe it
I want remove many things in my brain....

开上了电脑
不知道该上什么网的我
在发呆着....

一开始的习惯性就是开我的部落格
但现在我把开部落格的习惯改去最后了
因为这样才能让我尽快完成我的东西

整天上facebook
游戏玩的我已经不耐烦了
有些开的到
有些开不到
真不知道怎么好
可能我这个电脑的寿命要完了吧
因为这真的很旧了

一直一直的等待
等待有一天能做我自己
等待一天的自由
等待一天的开朗
等待一天的宽恕
等待...

我现在就像被关在笼子里的小鸟
有时会放我自由
但做一只小鸟也要听话的
要在设定的时间内回笼子里

等待一天不用做关在笼子里的小鸟
等待一天能自由的让我飞翔
等待这一天的到来

many things appear in my life
but I don't care what is it
many things appear in my life
but I just say goodbye

that things is most important in my life
but I miss it when I care
so sad...

第一次英文与华文的写法
两种心情两种语言
表达一些不同的心情
和内容....

没有评论: